Snart advent

2009-11-28 @ 10:42:10
gissa om jag är exalterad idag då? idag står nämligen julpynt, julpyssel o diverse julbak på schemat, allt med härlig julmusik i öronen förstås - för i morgon är det första advent
o jag som älskar julen o tycker att det är den absolut bästa tiden på året blir ju förstås lite extra exalterad när schemat ser ut just så som ni förstår ;D wihoooo

förresten så måste jag säga att min gårkväll faktiskt var riktigt trivsam
jag o j gjorde tacopaj (som blev väldigt väldigt god i might add) o sen kollade vi på både idol o flickan som lekte med elden
idol förövrigt - hjälp vad bra de är allihopa, erik var tokgrym igår, men de andra var helt klart också bra
jag led en hel del av att mariette åkte ur, i mina ögon hade gärna tove fått lämna
jag vet i allafall vilka två jag håller tummarna för nästa fredag

har nyss avnjutit en saftig o uppbunkrad familjemysfrukost så nu ska jag styra upp mig lite innan jag drar igång med den egengjorde ljusstaken (jag hoppas på att den blir lyckad, i såfall slänger jag upp en bild på den senare under dagen)

ha en bra dag allesammans, det tänker jag ha :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0