Skrillor

2009-11-13 @ 08:57:29
är vad jag ska ägna min förmiddag åt idag
ska börja traska iväg mot fagge nu om bara några minuter för att möta upp barnen med sina skridskor :)
ska bli roligt att se de åka, dessvärre kan inte jag vara med ute på skrillorna för jag vet inte ens om vi har våra kvar
o dessutom kan jag ju inte ens ha de skrillorna med tanke på att det är storlek 36 på dem o alltså way tooooo big for me!

skrillor var förövrigt vad vi skulle ha behövt ha på innebandyträningen igår
det var match i fagerstahallen så därför var vi tvungna att flytta vår träning till risbro = förmodligen sveriges halaste golv ever
men träningen var rätt kul i allafall, det är väl huvudsaken

finns andra saker som inte är lika roliga för tillfället nämligen
fagge nu, hörs sen

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0