Sandra

2009-11-21 @ 19:01:23
det är verkligen så jag vill namnge min rubrik idag

tog en promenad med mamma till hembygdsgården efter frukosten i morse, vi gick in o kollade läget i den där lövträdgården innan vi slank in i boden på hembygdsgården. kollade på lite julgrejer o tog sen en fika innan vi begav oss mot fagerstahallen för innebandy. gick förstås förbi hos morfar en sväng också på vägen..
sandy kom o kollade på matchen med mig o jag kan väl omöjligt beskriva hur otroligt skönt det var att träffa henne igen, det var så ofantligt längesen sist nämligen. jag kan heller inte beskriva hur mycket hon betyder för mig, hon är ju puffran liksom :) jag skulle kunna spendera hur mycket tid som helst med att prata med henne, hon är toppen - du är toppen sandy, tack för idag!
matchen slutade med vinst också förövrigt, 5-4 i sudden.. bonuspoängen fick vi alltså förvisso, men man vill ju alltid ha fullt, så är det ju.

vi har ätit jättegod mat ikväll o nu när jag har flippat ur linserna så tänker jag slå mig ner i soffan, kolla igenom klick o veckorevyn o sen se säsongspremiären av nya robinson. skön lördag helt enkelt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0