Onsdagsmys

2009-11-25 @ 19:54:07
var ner på stan med mamma efter hon hade slutat som sagt
hittade inte allt jag behövde, men i allafall lite - får hoppas att resultatet blir bra ändå :)

när vi kom hem blev det ugnspannkaka, hur kommer det sig att det är så fantastiskt gott?
efter det så satte jag mig med lite plugg, men nu börjar klockan närma sig 20 så därför har jag lagt ner det nu
för nu blir det bonde och sen den vanliga dosen av grey´s
efter det lär jag ju definitivt stupa i säng på en gång med tanke på min morgonjour/öppning i morgon
jag tycker faktiskt liiiiite synd om mig själv som måste börja så omänskligt tidigt ;P

men nu är det alltså snart tv-dags, så nu motar jag bort tanken på min morgonjour
godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0