Omåttligt trött

2009-11-26 @ 15:22:31
att gå upp i morse var hemskt! har sovit svindåligt i natt o typ bara legat o vridit o vändit o kollat på klockan o tänkt att "men snälla nån, jag måste sova, jag ska upp snart!", men icke. längtar tills jag kommer hem från träningen ikväll så jag får ta en dusch o gå o lägga mig :P hahaha

på tal om träningen så hoppas jag att den går bra
fick så förskräckligt ont i hälsenan efter träningen i tisdags o nu kan jag knappt gå i varken upp- eller nerförsbackar. det gör mig smått förbryllad o en hel del orolig. orkar inte med några såna tradiga problem nu alltså, verkligen inte! ska fråga pär om han kan tejpa eller nåt o så får jag helt enkelt bara hålla tummarna för att det funkar...

snart dags att ställa sig i köket o börja med lite mat, gôtt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0