Hemma i morgon också

2009-11-17 @ 14:38:56
ringde till förskolan för en stund sen, de tyckte att jag skulle stanna hemma resten av veckan
men jag sa att jag skulle höra av mig redan i morgon för är jag bättre då så kanske jag åtminstone kan gå dit på torsdag?
men i morgon blir jag hemma igen alltså

känns som jag är så himla obra på att göra saker här hemma när man mår såhär, men nu har jag i allafall diskat lite
innan det så satt jag o kikade på lite inrednings-sidor här på internet o fick massvis med julkänsla
om två veckor är det första advent så jag lär ge mig iväg nånstans snart o införskaffa lite grejer så jag kan pyssla ihop lite adventspynt :) ska bli så himla mysigt att få plocka fram ljusstakarna o stjärnorna.. lyssna på stämningsfull julmusik som känns i hela kroppen o helt enkelt bara mysa.. det är verkligen den allra bästa tiden på året, seriöst!



i mitt hjärta känns det som att julaftonskvällarna hemma hos oss slår allra högst, varje gång
(här är en bild från förra årets)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0