En kväll att andas

2009-11-22 @ 18:16:10
hej kära vänner, ber om ursäkt för min outblivna uppdatering denna sista söndag innan advent
gick upp tidigt för direkt efter frukost så drog jag på mig varma o regntåliga kläder o begav mig mot jossan o marie, vi tog en väldigt skön promenad o pratade om allt mellan himmel o jord i princip - snacka om en alldeles fantastisk start på dagen? ovärderliga vänner, ovärderliga <3

när jag kramats färdigt med flickerna så gick jag upp en snabb sväng till mormor o kollade in hennes fina o nya kök o efter det så var det raka spåret hem för lite mat o klädombyte för att sen åka till ikea med mamma o mormor
kom hem för typ en timme sen o åt var det första vi gjorde, himla smarrigt :)

så nu har jag slagit ner rumpan i tv-soffan o tänker ägna resten av kvällen åt att andas
one tree hill, gossip, filip & fredrik, paradise

tillbaka till praktiken i morgon igen :)

vill förresten verkligen tacka dig sofie för din väldigt varma kommentar, du anar inte hur mycket det betyder. kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Naaew.. vad gulligt.. kramar på dig!

2009-11-24 @ 09:46:41
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0