Blöta gänget 2009

2009-11-23 @ 16:40:05
tror vi vann priset idag faktiskt, jag o alla andra på förskolan
det har typ regnat konstant idag, vilket i sig inte är så värst förvånande, men det har minsann inte hindrat oss inte.. åhnej
är det måndag så är det o då spenderar vi vår dag i skogen, simple as that liksom :) vi lagade mat, (varför är det alltid så extra gott att äta när man har grillat i skogen?) o hade en allmänt bra stund
men vi såg nog rätt roliga ut när vi gick hem.. dränkta katter hela bunten liksom ;D haha, men vad gör man inte?
idag har jag hunnit göra lingonriskrans med ett av barnen också, gud det är så himla roligt :) vi har lekt lite rockstjärnor på luftgitarr också förstås ;P

ikväll är jag o malin ensamma hemma, så jag ska möta henne när hon kommer från tåget o sen ska vi bara vara lata resten av kvällen.. mysigt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0