Blir match för fröken T i morgon ändå

2009-11-30 @ 21:41:12
o jag är så extremt taggad för det kan jag lova
var helt inställd på att det inte skulle bli av, med tanke på hur förskräckligt ont jag har haft i hälsenan sen i tisdagskväll, men när jag kom hem från förskolan idag så tyckte jag fortfarande att jag knappt kände nånting alls i foten, trots att vi varit o traskat i skogen o grejat
så efter vi hade ätit så drog jag med mig papsen på en liten löptur för att testa hälsenan o det var så himla skönt när jag märkte att det faktiskt gick helt ok!
så jag hörde av mig till lejon o pär direkt = jag infinner mig på samlingen i morgon o håller tummarna för att det känns lika bra då som det gjorde ikväll :)

nu har jag setat o pluggat, skrivit på min projektredovisning
har kommit en bra bit, men nu orkar jag inge mer
har smågluttat lite på faddergalan samtidigt, men jag har märkt att jag har haft lite för höga förväntningar på det här o måste säga att de verkligen inte har infriats
jag tänker inte ens titta klart, o det är inte likt mig :P

i morgon är det tisdag o dags för ännu en dag på förskolan
lär dock sluta lite tidigare i morgon för jag ska iväg till frissan o styra upp mig lite

förresten - glöm inte att öppna första luckan på chokladkalendern i morgon! ;P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0