Working nine to five

2009-05-28 @ 16:35:35
nu är klockan halv fem och jag tänker inte plugga nå mer idag
jag har hunnit med riktigt mycket faktiskt och har i ärlighetens namn inte så mycket kvar på den här gristentan nu
så för tillfället känner jag mig redigt nöjd med vad jag har åstadkommit
- eller åtminstone att jag har åstadkommit

malin for upp som en raket 12.15 i morse, jippi tänkte jag
det gjorde inte hon, för hon insåg då att det bara återstod 45 minuter till hennes lektion började
hjälp, gissa dum jag kände mig? jag mitt flumm trodde ju tösabiten var ledig idag
annars hade jag ju väckt´na :P
men nåja, jag försökte gottgöra mig genom att göra frukost till henne medan hon klädde på sig
sen gjorde jag henne sällskap till skolan
och ja, hon hann. twisted sisters var det va? fullt ös

på hemvägen gick jag förbi hos mamma och hälsade på innan jag gick hem och fortsatte med pluggandet
men nu har jag lagt ner det som sagt och inväntar mest bara pappa
då blir det matlag och till kvällen blir det bodypump med majsan

KRAM

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0