VHS

2009-05-24 @ 20:15:06
hej på er
det blev inga jordgubbar
mamma var förbi affärn för att inhandla en bunt, men tji fick vi
men när det kommer till kritan så slinker glassen ner ganska enkelt ändå
visst gör den?

majsan står i duschen nu, men när hon kommer ut därifrån ska vi minsann
slå på en riktigt gammal, hederlig, härlig VHS och bara systermysa
media får säga vad de vill, VHS:en lämnar aldrig detta hem
dessutom är systermys = toppmys

kram för det och godnatt
(förresten så har jag plöjt igenom bra mycket litteratur för tentan idag också och kommit en bra bit faktiskt
i morgon ska jag jobba, men slutar relativt tidigt, 14 för att vara exakt, så jag hinner med lite plugg på eftermiddagen också. jag tänker ligga i nu, och vara flitig)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0