Vad blir årets tema?

2009-05-07 @ 14:16:39
det blåste storm och regnade när jag gick till stan
men nu ligger mina pengar på kontot så det känns bra
träffade lena utanför domus (ja, det kommer alltid heta domus - precis som servus heter servus och ica supermarket heter ica centrum)
det var så himla roligt att träffa henne
tydligen så går barnens dag av stapeln nästa helg
så kanske bör man pallra sig dit och se vad den här årskullen har tagit sig för ;)
vi hade åtminstone pirat-tema när det var vi som stod för arrangemanget och det vart succé
jag pratade i mikrofon och stod på scen hela dagen. stortrivdes med det må ni tro
jag, jossan och marie höll uppvärmningen inför pirat-loppen
och slutligen släppte vi upp ballonger mot himlen för SOS-barnbyar - vilket förövrigt var mitt projektarbete i trean
det var tider det

hör upp!
det är kvartsfinal i hockeyn ikväll kära medborgare
vi åker förmodligen på stryk, men man lär väl kolla på´t ändå va?
lär väl vara svårt att hålla sig undan menar jag 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0