The band(y)

2009-05-09 @ 15:16:27
det var svinkul att se marie rocka loss på gubb-scenen igår
the band(y) var bra, men fick se sig besegrade av brandmännen
som välförtjänt tog sig till nästa fredags bolagspopsfinal
vi kommer att vara där
vi kommer att grilla innan
vi kommer att ha dyngskôj!

kvällen slutade inte som jag hade velat
jag började må hutlöst dåligt, men mår idag mycket bättre
mormor har precis varit här och fikat
jag bakade nån sorts äppelmuffins idag
det blev väl sådär :P
och snart ska jag och malin ta en promenad till morfar
(gud vad jag saknar dig!)

sen kommer kvällen och den bjuder på god mat
robinson och diverse tilltugg

hoppas ni har och får en fortsatt bra lördag
KRAM

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0