Studentbal 2009

2009-05-27 @ 13:35:16
hej på er, snacka om att det är fullt ös på mig idag
upp 6.30, köra malin till frissan 7.45, handla
åka hem, diska, göra mat, äta, diska, dammsuga
plocka undan det största och mest synliga och göra mig själv representabel
nu när det är gjort så ska jag snart sätta igång och sminka malin
sen ska jag hjälpa henne på med klänningen, sista piffet
hämta mormor, knäppa kort på balparen
bjuda på asti med jordgubbar
göra lite snabbt käk åt mig och papsen
för att slutligen bege mig iväg med mamma och pappa ut till färna

som ni märker så skiter jag i allt vad plug står för idag
men det gör ingenting, för gud vad roligt det här ska bli
malin är bedårande i håret och kommer vara fullkomligt breathtaking när hon är färdig

hörs till kvällen igen
kram så länge

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0