Snabbast i Grekland

2009-05-24 @ 11:03:51
igår var vi i grekland
eller åtminstone så ville vi väl gärna tro det
vi gjorde tzatsiki, vitlöksbröd, egen potatis, egen och grekisk marinad att dränka köttet i, grekisk sallad
toppad med vindruvor och vattenmelon
middagen var utsökt som ni förstår
och det blev ingenting kvar
det betyget är bra va?

förövrigt så ber jag om ursäkt för min ohyggligt dåliga närvaro i helgen
jag har liksom helt enkelt inte tagit mig för´t bara helt enkelt
njutit av ledigheten och knappt så mycket som tittat åt datorn ens
har ni provat det förresten?
om inte så tycker jag att ni ska göra det - det är skönt

sandra hjärtat har åkt till turkiet och som ni förstår så är jag inte ett dugg avis på det
(läs: jo, ganska så mycket faktiskt)
och själv sitter jag och ska börja plugga hemtenta
kontraster mina vänner, kontraster
jag läntar tills jag är klar med den och jag längtar till tredje juni kl 12
jag läntar till fjärde juni också, för då ska jag äntligen träffa min pingla <3

nu däremot ska jag sluta längta och ägna mig åt plugget
ha en trevlig söndag mina vänner
ikväll vill jag ha jordgubbar

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0