Skyddat läge: På

2009-05-12 @ 13:24:07

jappo! färdigpluggat och färdigförberett inför morgondagens seminarium
gudomligt skön känsla av engagemang och seriositet
haha nåja, don´t let it get to your brain liksom
men ibland kan man ju få tycka att man är bra i allafall, eller hur?
eller åtminstone effektiv - för det är jag gärna

jag har plockat ur diskmaskin
plockat i nytt
diskat upp kastrull och stekpanna till i eftermiddag som nu ligger och torkar
tänkte att jag kunde passa på att göra ett bloggat inlägg innan jag plockar upp handduken
och plockar undan det där från diskbänken och städar den blank och fin
gräddbullar vad jag älskar vårat kök, jag skulle kunna stå vid spisen i flera timmar
kanske har jag nån form av underliggande livsdröm som innebär matlagning och kökspiff?
eller kanske inte. vem vet?
jag älskar i vilket fall att laga mat nu för tiden och jag putsar och fejar och har mig mer än gärna ;P


kanske är det inte så underliggande after all? haha. tur också förövrigt att köket har en annan skepnad idag ;)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0