Simpor & grodfötter

2009-05-05 @ 12:57:20
det var tider det - eller?
klockan är snart 13 och jag har precis läst klart boken om pedagogiska miljöer och barns subjektskapande
som ska diskuteras på seminariet i morgon
känns himla bra. dock känns det trött i huvudet!
funderar på att gå iväg till simhallen och simma lite
var ju så himla skönt sist
+ att den där bastun känns väldigt tilltalande
dock ösregnar det ute just för tillfället så jag kanske väntar en stund?

måste nog städa mitt rum ikväll kom jag på
då får man unna sig lite tid i bassängen först va?

vad skönt det är när man blir färdig med saker
(läs: vad skönt det är när man får stryka saker från plugglistan!)
inte långt kvar nu . . . :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0