Ruggat

2009-05-18 @ 18:31:53
fy vilket rugg-väder det har varit idag
jag har jobbat, 9-16.30
har varit riktigt trivsamt och mysigt
men vi gick till skogen direkt på morgonen och tog med oss så vi kunde laga mat och äta lunch där
vi klarade oss från regnet ett tag
enda tills vi skulle börja elda och laga mat
kylan blev påtaglig kan man väl lugnt säga och två upptummar för mina extra strumpor
och värmen har äntligen börjat krypa tillbaka in i kroppen hos mig
funderar på ett bad i poolen. det kanske vore nåt?

i morgon är det tisdag och då jobbar jag igen
men då börjar jag 7.30, vilket innebär att morgonen blir tidig tidig tidig
vilket i sin tur innebär att denna måndagskväll inte blir så lång
jag sov som en prins i natt förövrigt, eller prinsessa kanske vid närmare eftertanke
eller kanske inte vid någon eftertanke alls?
hjälp jag svamlar
nu slutar jag med det

godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0