Rock the old man

2009-05-17 @ 14:14:15
igår iggade jag bloggen totalt, hela datorn faktiskt
men idag säger jag hej. hej

det var extremt kul med brudarna i fredags
vi gungade gubben kan man väl säga och hade med all rätt ont i fötterna när man kom hem
ont i fötterna = bra musik & mycket dans = gillar´t

igår tog jag en promenad ut till hembygdsgården med jossan och marie (stora hjärtan)
vi snokade omkring på barnens dag, åt/fikade, pratade och mös
när jag kom hem slängde jag ihop lite tzatsiki inför kvällen
och sen for vi upp till mormor
jag trillade av pallen och dunsade ner i golvet - fem graciösa pluspoäng till mig för det
sen åkte vi hem, grillade gott och avslutade kvällen med eurovision song contest
jag måste tyvärr totaldissa den tävlingen och låten som vann
det finns verkligen inget annat än obehag i den låten. tvi vale faktiskt, sorry!
och sverige då, var det speciellt oväntat att vi i princip kom sist? nej, inte direkt

idag är det söndag och kära mormor kommer hit på mat mot kvällningen
det ska bli trevligt

i morgon är det jobb som gäller för min del
ska bli roligt

idag vill jag, men idag får jag inte
hoppas ni har en trevlig dag

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0