People take a bow

2009-05-08 @ 20:00:59
hej på er eller godkväll som kanske är mer den rätta platsen
nyss hemkommen från en hejdundrans bra dag med malin i västerås
världens bästa syster?
yes, jag har´na
det var en bra dag för shopping, precis som jag trodde
jag köpte mig t.ex. ett par svinsnygga skor
det var storlek 33 på dem, de hittades på barnavdelningen och satt som en smäck
det är en hel del skrattretande, men hyvens billigt och bra
hahaha

men hey, skit i shoppingen och säg ett rungande stort grattis i stället
till malin och sofia - som båda två klarade cambridge-testet och numer
besitter och kan stoltsera runt med ett engelsk och värdefullt certifikat
obeskrivligt bra och obeskrivligt mycket grattis

nu är det dags för semifinal i hockey
sen blir det gubben och bolagspop med fin-flickorna

godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofia

men gud tack så jättemycket haha! :D <3 och förövrigt så är det bra att ha små fötter! jag inkasserade själv ett par vita converse i storlek 35 här om veckan ;) haha!

2009-05-09 @ 18:31:02
URL: http://sofiaforsberg.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0