Ord som betyder - och berör

2009-05-12 @ 16:06:14
tänk vad fyra ord kan åstadkomma i själen
du har stort hjärta



har ni förresten koll på att det är semifinal i eurovision song contest ikväll?
det hade inte jag förrän jag kollade i tv-tidningen för en stund sen
jag tror fortfarande inte att fröken opera kommer att ta sverige till final
men jag tänker titta och hålla tummarna för att jag har fel
för även om jag inte gillar låten så är det totalfiasko om sverige inte ens lyckas kvala till den riktiga tävlingen
först blir det eskiln dock, hoppas det är upphåll efter kl 18, för nu regnar det lite från och till
men ja, semifinal ikväll alltså. SVT 1, 21.00

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0