Onsdags sol

2009-05-13 @ 12:01:04

idag är jag glad över att jag hade fel igår
sverige tog sig till final i eurovision trots allt och det var väl förväl det
igår tyckte jag däremot att låten var ännu sämre än tidigare
det enda man hörde var typ en ostämd kör och ett och annat skrik här och där
nej, uschamig
men hursomhelst - i final är vi och det är ju klart man hejar och håller sina tummar

nu har vi precis avslutat det veckliga tre-timmar-långa-onsdags-seminariet
och idag hade det kunnat få gå bättre
för idag var min mikrofon helt ur slag
men det gick bra ändå trots allt, jag var aktiv. mer aktiv än många andra i gruppen
kan känna mig lite trött på att ingen vågar säga nånting och att det alltid är samma personer som måste sköta snacket
men nåja, det är som det är :)

nu ska jag knöla ner lite mat i magen
och sen ska jag kolla upp lite vad som ska handlas för kvällen
för att sen kila upp till servus och införskaffa de sakerna
ikväll blir det nämligen tess köttbullar till middag
det toppas med innebandyträning och grey´s
bra onsdag


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0