Min mamma är en ängel

2009-05-06 @ 17:49:49
hej på er
jag försöker pausa mig lite för tillfället
snacka om stressig dag alltså
hugaligen!
genomförde ett seminarium. gick bra
kastade i mig lunch innan jag nästan sprang iväg till jobbet
på tal om att springa så sprang jag in hos jossan och lånade en bok när jag slutade också
var upplyftande att se henne - som alltid
mamma var en ängel som passade in sitt handlande
med min slut-tid och därmed erbjöd mig skjuts hem
dessutom gjorde hon fantastisk mat som nu mår bra i min mage

spotify är på och det är snart dags att byta om för lite träning
hoppas förövrigt att västanfors klår vik ikväll
kör hårt tjejer :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0