Lördag en dag i förväg

2009-05-01 @ 16:49:32
inte tusan känns det som att det är fredag idag inte?
jag har nog kunnat lägga varje liten slant på att det är lördag idag, flera gånger om
man blir lite lätt förvirrad
men inte ska man klaga inte
åt det här hållet får det gärna vara
det vore mer slitsamt om det var tvärtom, för då går man liksom miste om en hel dag
nu får jag i princip en hel extra
och i detta väder kan ju inte det vara annat än bra, inte sant?

gårkvällen blev lyckad som attan, även om slutet hade kunnat få arta sig lite annorlunda
inlagd sill är inte min kopp av te och jag blir mest bara panikslagen
men annars så, sällskapet var fabulöst <3

i morse hade jag vidrigt ont i fötterna och i knät
men jag tror solen har rådit lite bot på det för jag och malin kom precis in
efter en timmes promenad
och det visade sig ju gå bra trots allt

annars då?
jag har bränt mig idag för det svider sådär gôtt i mitt skinn
nu tänker jag slänga mig in i duschen
och sen ska jag njuta av fredagkvällen med grill
och familjemys

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0