Jag tog helgen

2009-05-20 @ 14:44:08
för sisådär 2½ timme sen och jag njuter redan
dock så har vi en hemtenta som ligger på lur och som jag tänkte ta tag i så fort som möjligt
men idag tänker jag inte bry mig. inte ett skvatt faktiskt
den ska ju egentligen inte in förrän första juni
himla brådis är det ju inte, men ändå
bättre att vara förberedd va?

seminariet idag gick bra som vanligt
men man börjar känna att man är inne på slutspurten nu
för alla är precis lika sega
egentligen är det konstigt att man blir seg och omotiverad när sommarlovet börjar nalkas
för det logiska vore ju att man blir piggare och mer eldig när man liksom känner att det snart är slut
men icke, jag fungerar tydligen inte så i allafall :P
och känslan av seghet och omotivation är tråkig
för allt är så himla intressant egentligen!

efter seminariet gjorde jag iordning mat till mig och min kära pappa
(som är ledig idag och röjer i såväl garage som förråd och åker skyffeltrafik mellan paradiset och sopstation)
och nu har jag precis kommit in efter en härlig promenad till fontan
vi tänker äta tacos ikväll
shit vad gott!

kram på er godingar

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0