Franska örter

2009-05-14 @ 18:11:53
hej på er, det börjar lida mot kväll
och maten har hunnit lägga sig till rätta
idag gjorde jag kyckling i ung och ris
+ tomater och lök kryddade med franska örter (som förövrigt är min nya och absoluta favoritkrydda) som fick stå och safta till sig i ugnen
det vart ganska gott faktiskt, fast löken hade kunnat vara inne lite längre
och till nästa gång tänker jag krydda lite mer :)
gud vad jag tycker om att laga mat!

nu ska jag snart börja byta om och dra mig bort mot fagerstahallen
ikväll kör jag som sagt bodypump och lär beordra mamma och pappa om att
spela in japanska tv-showen, eftersom jag kommer att missa början
semifinal två i eurovision går av stapeln ikväll också
dagens fråga: varför tycker alla att norge är så bra?

nåja, nu är det pump - bodypump

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0