Det är finast hos dig

2009-05-30 @ 16:33:03
dra på trissor vilken hyperhärlig dag det har varit idag
och fortfarande är för den delen
har legat ute och solat, finslipat lite på tentan medans, lyssnat på musik
och bara njutit - och svettats
jag och malin har nyss varit en sväng förbi morfar
jag har sagt det förut, men säger det igen - hans grav kommer förmodligen alltid vara vackrast
vi saknar dig morfar. jag saknar dig

nu ska jag snart gå ner och börja förbereda för middagen
blir grillat förstås, yummie in my tummie <3
och jag ska fixa iordning egna potatisklyftor och styra salladen
men potatisskalning är inte min starkaste sida, jag tar gärna lite tid på mig
så därför är det bra att börja i god tid så man inte slinter och skalar fingrarna istället :P

ikväll är det robinson-final, jag tyckte att erik skulle ha vunnit
men får väl heja på jarmo istället nu då kanske
äh, vid närmare eftertanke kanske det kvittar. eller kanske inte ändå?
jag vet inte, jag ska titta i allafall, det är ett som är säkert

trevlig kväll kära vänner

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0