Burn it up

2009-05-29 @ 16:59:42
jag tror minsann att jag har lyckats bränna mig lite i fejjan idag, among other places
känns lite sådär härligt ömt här och var, men jag tänker inte klaga
åh nej
för det betyder att det är sommar, och den tanken gillar jag. skarpt
nåt annat jag gillar är att vårat hus har solsken dygnet runt när det erbjuds
den är på altan på framsidan från morgon till eftermiddag
och när det blir skugga på framsidan så befinner sig solen på altanen på baksidan i stället
tills den går ner för natten
så himla överbra :)
middag där ute ikväll kan jag tänka, som alla andra soliga sommarkvällar
shit vad bra

nu går jag ner och börjar hacka grönsaker :D

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0