Att skapa något - bara för att

2009-05-11 @ 12:56:56
idag kan vi bevittna en gråmulen måndag här i beautytown
känns som den gott kan få passera faktiskt
tog en skön promenad med malin i morse (även om värmen allt mer tycks försvinna)
och efter det satte jag igång med pluggandet
jag har hunnit göra en hel del faktiskt
och tänker därför inte öppna nå fler böcker idag
något jag däremot faktiskt tänker göra är att känna mig aningens pluggstolt och mallig
3 juni - inte många dagar kvar nu
nedräkningen kan börja

ikväll är det träning och jag känner att det ska bli väldigt kul
jag känner mig taggad, nästan lite extra taggad
förmodligen på grund av vetskapen att det här är sista innebandyveckan innan
några veckors uppehåll. blä!

jag funderar på att traggla upp till servus och köpa lite tuggi
perhaps

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0