Älskade mamma

2009-05-31 @ 17:54:22
hej på er. vilken otroligt fin dag det har varit idag också
härligt :)

jag hoppas att ni inte har glömt bort era vackra mammor idag på mors dag
jag har åtminstone inte glömt bort min, hur skulle jag överhuvudtaget kunna liksom?
hon är världens bästa mamma. jag lovar
älskar dig <3



JAG HAR ÄNTLIGEN SKICKAT IN HEMTENTAN
och jag är så ofantligt glad åt det. nu återstår det bara att hoppas på att man slipper komplettera
men det får isåfall bli ett senare bekymmer
för ikväll tänker jag bara njuta
med start nu - grillat är gott

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hihi, nej hur ska man kunna glömma bort sin mamma? =) Går ju inte. Lycka till med tentan -du klarar dig såklart från komplettering, tro jag det! Soliga kramar

2009-05-31 @ 18:07:06

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0