21.21

2009-05-10 @ 21:21:00
och så blev det ett brons till sverige till slut
hur gick det till?

jag har precis insett att helgen snart är så slut som den kan bli
den känslan är alltid lite deprimerad och tung
men snart sitter man där igen - glad över att det är fredag
hjälp vad tiden går fort hela tiden

maten hos mormor var extremt delikat
och ändå tröck man i sig mat här hemma nu på kvällningen också
gösta :P

mamma och pappa sitter nere och kollar på finalen mellan ryssland och kanada
malin sitter här uppe och pluggar
och jag sitter här med söndagspartyt på i bakgrunden
jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra
det är egentligen ingenting som lockar
kan hända att jag lyssnar på intervjun med persbrandt och sen går ner till m och p och ser hur det slutar?
nåja, vi får se
det är i allafall måndag i morgon
det vet jag

godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0