What a feeling

2009-03-18 @ 13:47:40
såg ni finalen av mästarnas mästare igår?
det blev spännande minsann. och glad blev jag när det var per som vann
inte för att jag på något vis hyser agg mot malin moström
men han var mest värdig helt enkelt
jag hoppas att det blir en ny säsong
och skulle tycka att det var roligt att se en sån som gunde svan där
eller varför inte paolo roberto eller stefan holm?

jag sitter och tentapluggar - surprise huh?
jag känner mig nästan lite nöjd med mig själv
för nu har jag minsann inte så himla mycket kvar
hör ni hur härligt det låter?
har ett litet avsnitt kvar av resultatet och sen är det "bara" diskussionen kvar
shit vad härligt
nog lär jag ju hinna klart till nästa onsdag i allafall
även om jag siktar på att bli färdig innan fredag

apropå fredag så är begravningen då och jag gruvar mig en hel del
känns lite otäckt på nåt vis
men på något vis ska det väl gå, det måste gå helt enkelt
hur som helst så har mamma fått tag på lena nu i allafall
så 16.30 idag ska jag träffa henne och sjunga igenom låten som jag ska sjunga på fredag
det går säkert fort
efter det åker jag hem och äter våfflor/pannkisar - fortfarande obestämt
och sen avslutar jag kvällen med träning och grey´s

härligt gung och sommarkänsla i lionel richie´s dancing on the ceiling. varsågoda

känner ni förövrigt hur härligt solen värmer?
humöret stegras gradvis när solen skiner, snön smälter och man börjar känna att våren är på väg

nu återgår jag till tentan
hej och kram på er

(jag har förresten fått lite mer vikariejobb nu också, fick ett trivsamt samtal minsann - det gillas)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0