Världens finaste morfar!

2009-03-23 @ 16:52:43
hej mina vänner
nu har det tagit såndär tid för mig igen
men det har sina förklaringar
i torsdags t.ex. när internet inte fungerade på hela dagen
och i fredags (och resten av helgen också för den delen), när all fokus låg på morfar

begravningen i fredags var fullkomligt fantastisk
om man nu överhuvudtaget kan säga så
för särskilt fantastiskt, i ordets rätta bemärkelse, är det ju egentligen inte
men det var så himla fint
och man kunde verkligen känna att morfar var där
jag klarade mig igenom sången också
även om det vart en vild chansning som fick bära eller brista
men det bar tydligen
först skulle stad i ljus spelas medan alla vi närmaste skulle gå in tillsammans med prästen
(jag fick dock stå placerad vid micken redan från början)
och sen skulle det vara min tur direkt efter det
skönt tänkte jag, men det var innan jag brast åt stad i ljus
tårarna rann och hjärtat höll formligen på att hoppa ur kroppen när jag helt plötsligt märkte att min låt började
jag tog ett djupt andetag och gjorde mitt bästa
jag är glad över att jag fick sjunga, sjunga för morfar <3
det var häpnadsväckande hur otroligt många som var med på begravningen
och hur många som har skickat blommor och inbetalningar och annat
helt otroligt. prästen och många andra var förvånade för de sa att
det aldrig brukar vara sådär mycket blommor, men jag är inte det minsta förvånad
för han var, är, världens finaste morfar!

nåja, helgen har varit tung
men nu är det ny vecka
innan den här veckan är slut så ska jag:
- skicka in tentan (som jag faktiskt hann klart med i torsdags)
- ha sista seminariet på delkurs ett
- och semestra i fjällen
shit vad skönt det ska bli

ikväll är det träning
kram på er!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0