Tre gringos

2009-03-16 @ 11:21:40
hej på er kära vänner
igår var vi på minnesgudtjänst för morfar
det var jobbigt i hjärtat och jag förstår inte hur vi ska ta oss igenom begravningen på fredag
jag vill inte ens tänka och jag hoppas, för morfars och släktens skull
att jag inte sabbar låten som jag ska sjunga

idag är det ny dag - måndag
idag är det ny vecka - 12
idag fyller marie 21 - tusen strålande grattis <3
IDAG ÄR DET HEMTENTA
jag sitter och skriver för fullt och det känns skönt att jag har kommit igång så pass bra
bara på tentaveckans första timmar. hoppas det rullar, som man brukar säga
nu kurrar det i magen och jag tänker ta tentapaus för att äta



till sist så känner jag mig väl nästan skyldig att säga något om melodifestivalen
på grund av det som pågått i mitt liv den sista tiden så har den kontinueliga
hissningen och dissningen uteblivit och jag har egentligen knappt ens yttrat mig
men vet ni vad?
jag vet inte vad jag ska säga, mer än att jag totaldissar melodifestivalen
varför, for the love of god, vann marlena ernman?
sverige ska som vanligt kvala i år igen och jag skulle inte bli en gnutta förvånad om "vi" inte ens får vara med i
riktiga eurovision
herregud. jag fullkomligt totaldissar melodifestivalen 2009

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0