Three times a lady

2009-03-31 @ 19:48:03
jag befarar att mina magproblem är tillbaka
för igårkväll kan man väl säga att jag umgicks med toan
sådär konstant och på tu man hand
kräk är inte kul
och jag klarar mig alldeles utmärkt utan tillbakakommande magkatarrsproblem tack!

jag kom inte i säng förrän sent sent sent i natt
så därför är jag trött nu - det är inte ett understatement, trust me
för jag har jobbat mellan 7.30-16 idag
och det tar på krafterna när man inte sovit mer än några timmar
det gör det
men jag trivs åtminstone och magen känns mycket bättre idag
så jag är glad åt det i allafall :)

jag är glad åt sälen också
för precis som jag förutspådde så var det oerhört skönt att komma iväg
och komma bort
vädret hade gärna kunnat få vara några snäpp bättre
och solen hade gärna fått titta fram
men backarna var bra i allafall (för det mesta) och med tanke på den väldigt
lilla folkmängd som visade sig så hann vi åka extremt mycket. det gillas
gillas gör också myspauserna i diverse värmestugor med varm choklad
och gulaschsoppa
mumma
dessutom bodde vi i en alldeles ypperlig liten stuga i bushen också
hjälp vad det är härligt med skidsemester

i morgon har jag kort dag, 7.30-14
vädret sägs bli kanon i morgon så kanske kan man unna sig en promenad i vårväder?
gud vad jag längtar efter vår och sommar

let´s dance avgjordes som bekant i lördags
och nej, det var absolut inte rätt person som vann

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0