Mot sol, mot en varmare värld

2009-03-13 @ 09:38:04

bästa morfar, du skulle ha fyllt år idag
det känns så ofattbart fel att vi inte kan gratta dig
men vi tänker på dig konstant
och hoppas att du känner det <3



igår satt jag och kollade lite i kurslitteraturen och knåpade lite på hur jag kan utforma min tenta
det känns faktiskt ganska bra och som att jag har hyfsad koll
men tentan får inte ha mer än 4500 ord och det känns som att det kommer bli min allra största utmaning
jag kommer nog vilja skriva bra mycket mer än så om jag känner mig själv rätt
och det tror jag att jag gör
men man får väl tygla sig helt enkelt. åtminstone försöka

jag tänker pysa iväg till gymmet en sväng sen faktiskt
känns som att det skulle vara en förträffligt skön sysselsättning

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0