Mot Sherwoodskogen

2009-03-18 @ 18:27:14
jösses, det var tider det - när man tittade på disney film flera gånger om

nu är det snart dags för träning
jag hoppas att det blir "cupspel" som det brukar bli
och att jag, malin och linnéa (foppa också om hon hade kommit) får fortsätta spela tillsammans
vi är ganska svårslagna vad det verkar = slapp plocka sarg i måndags också
så varför ändra på ett vinnande koncept liksom?
nej, tänkte väl det

att sjunga låten för lena gick bra och på ungefär fem minuter
våfflorna var goda och har nu lagt sig till rätta i magen
träningskläderna är på och jag väntar mest på klockan
sen tror jag bestämt att jag tar mig en kopp te till grey´s
innan det är läggdags

väl mött

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0