Men inte till mig

2009-03-12 @ 15:36:28
äntligen. nu har jag skickat in det där reflektionsprotokollet
från och med i morgon är det hemtenta som gäller
känns nästan som jag börjar se ett slut på den här vårterminen snart
och det känns så väldigt välkommet
det må vara några månader kvar
men när man tittar på schemat så inser man att det är faktiskt inte
så överflödigt många lektioner kvar innan man får ta lite sommarlov
ska hinna med några innedagar om några veckor
nästa veckas hemtenta
en till fältstudieuppgift
några fler reflektionsprotokoll
och ännu en hemtenta
och så seminarier och sånt däremellan förstås
men sen så. jag börjar nästan se ett slut
och jag längtar så tills det är sommar

malin fick sluta fyra timmar tidigare idag
det kändes förmodligen inte helt fel
och därmed så hann faktiskt hon också upp till mormor en sväng
mormor som förövrigt gjorde riktigt god mat och bjöd på efterrätt

ikväll tänker jag inte plugga nå mer
däremot kanske jag tar en promenad eller nåt
så huvudet får luftas lite
vi får se hur det artar sig helt enkelt
kram för nu åtminstone

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0