Mata ut innan du kopplar ifrån

2009-03-12 @ 10:42:05

poddan ligger på ladd.
jag är inte helt i slag, det märks va?
typ ett inlägg per dag? det hör minsann inte till vanligheterna
men nåja, ni får ta det för vad det är som sagt
det ska väl bli bättre med tiden antar jag

gårdagens seminarium gick bra trots allt
fick mycket beröm för min fältstudie, även fast jag inte trodde det
kände mig inte nå direkt nöjd med den, nu när tankarna liksom varit på annat håll
men strunt samma - bara jag slipper komplettera liksom
så är min känsla

jag har setat och letat förbrilt genom förmodligen hela internet
efter texten till låten som jag ska sjunga på begravningen
men nej, den vägrar finnas
mormor har den dock på skiva så jag ska upp och hämta den senare idag
och sätta mig och skriva av hela låten och försöka klura ut vilka ackord det är
mormor ringde förövrigt och bjöd mig på lunch idag igen
och självklart gör jag henne sällskap - min kära mormor

idag ska jag skriva klart mitt reflektionsprotokoll också
glöm inte

gårkvällsträningens cup-spel vanns av oss (förstås ;P)
och vi slapp därför plocka sarg = så otvivelaktigt störtskönt

morfar, min innerligt älskade morfar - jag saknar dig så!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0