It turned out to be

2009-03-24 @ 18:39:36
a great tisdag!
gymmet med mamma var verkligen jätte roligt
hon tog båten så att säga ;D hahaha
gud vad jag tycker om min mamma

alldeles precis nyss skickade jag äntligen in min tenta
och helt plötsligt känner jag mig sju kilo lättare
jag hoppas den blir godkänd bara, annars får jag kramp!

from now on tänker jag lägga all fokus på sälen
det tycker jag faktiskt att jag får göra
ska dock flänga med lite annat också
som t.ex. hjälpa märta med lite plugg
avverka ett seminarie i morgon
och förbereda massor av smått och gott
men det är inte särskilt ansträngande
för som sagt, jag är sju kilo lättare

kram

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0