Idel vinster & en spännande tisdag

2009-03-24 @ 09:11:13
tisdag den tjugofjärde
klockan har passerat nio och solen skiner äntligen igen
jag har ätit frukost och hoppat i bekväm-kläder
för snart är det föreläsning och jag tänker se den ur sängposition
vad lyxig jag kände mig för en stund :P haha

hursomhelst så blir det lite käk efter det
och sen ska jag och mamma gå till gymmet
gissa om jag tycker att det ska bli fantastiskt roligt?
hjälp vad kul
för att inte tala om mitt högklassiga sällskap

vi vann träningen igår igen
dessutom vann jag mästarnas-mästare-final-grenen i början av träningen också
kändes ganska fint faktiskt ;P

hoppas ni får en bra och trivsam tisdag

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0