Exotiskt & mättande

2009-03-10 @ 14:01:02
det är tisdag idag och jag har förberett mig lite inför morgondagens seminarium
känns dock fortfarande övergripande tomt måste jag säga
förra veckan hade vi fältstudieuppgift och den ska redovisas i morgon
tillsammans med litteraturdiskussionerna till de böcker som är aktuella
tre timmar - jag är inte speciellt taggad
jag är inte det

idag är malin på UF-mässa
hon är som bekant VD för Heatstick UF
och alla fyra kan hittas i Heatsticks monter i västerås under hela dagen idag
egentligen hade man velat vara där och kika hur de fått till sin monter
men hon skulle knäppa kort - det har hon lovat :P
om någon är intresserad av något som "förlänger och förgyller Era fikastunder"
så kan ni gott och väl skicka en beställning till de på [email protected] 

ikväll tänker vi laga lite thainudlar med kyckling
det ska enligt receptet vara "exotiskt och mättande" så vi får väl se
men jag tror stenhårt :)

jag har satt igång såväl tvätt- som diskmaskin
och nu ska jag platta håret
för att sen plocka ur de där maskinerna också 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0