Bye Bye Betty

2009-03-14 @ 11:15:39
så var det då dags för gos-bettan att göra sorti i let´s dance igår
det var väl på tiden, för även om hon må vara hur härlig som helst
så skiljer det hästlängder mellan hennes och de andras dansaliteter
för övrigt så kan jag meddela att jag börjar bli bra trött på att morgan hela tiden ska larva sig
och liksom vara så himla övertaggad hela tiden
och så tycker jag även att juryn är alldeles för hårda mot laila
jag håller på laila, men tycker att det hade varit roligare om hon hade fått dansa med bettans tobias istället för sin egen

idag är malin i västerås hela dagen och gör ett cambridge-test i engelska
jag tror hon har varit/fortfarande är ganska nervös, men jag tror det kommer gå bra

ikväll är det dags för melodifestival-final
och det börjar väl kännas som att det också är på tiden nu va?
jag har inte en blek om vem/vilka som vinner
och jag vet inte vem/vilka jag håller mina tummar för heller
däremot vet jag att jag är överförtjust i att BWO inte tog sig till final och att jag inte vill se den där operatanten som segrare

tack för mig, hej

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0