Att återuppta en gammal avdankad & dunkel aktivitet?

2009-03-13 @ 18:14:04
jag tror minsann att jag ska göra det
rättelse: jag har nog redan gjort´et
msn-messenger, det var minsann inte igår
men nu tror jag minsann att jag ska sluta vara så nedra inaktiv där
för det är ju faktiskt hyvens trevligt att tjola lite med sina vänner - även om det är över internet

det gick bra när jag var på gymmet idag
framför allt var det redigt skönt
nu sitter jag och min mage och väntar på att mamma ska komma hem så vi får äta
jag har förberett grönsakerna och tacos smakar minsann aldrig fel

let´s dance och så ska det låta ikväll
jag tittar på båda - det finns minsann tillfällen då jag tackar gud för videon

kram och godnatt

notis: igår kväll fick vi förövrigt ett blombud hitlevererat. han var gubbe men hade förträffligt bedårande blommor med sig till oss. de visade sig vara från tvillingfarbror och hans familj och återigen fick vi ett bevis på att vår släkt är finast i hela världen

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0