090317

2009-03-17 @ 17:01:05
vad fort tiden går, märker ni också det?
snart är det liksom april och då är det bara två månader kvar
till skolan är slut
(åtminstone terminen, har ju 1½ år kvar efter det men ändå)
fatta välbehövligt det skulle vara med lite ledig sommartid just nu
craving craving craving
shit vad jag längtar till tredje juni

hursomhelst så måste jag behärska mig
för än är det bara sjuttonde mars. och tisdag
en tisdag som har bestått av tentaplugg, promenad i motvind
och tentaplugg
jag tycker att det känns lite skrajset att tänka, och säga
för jag vill inte ha en käpp i hjulet som man brukar säga
men det går faktiskt fortfarande bra med tentaplugget
har kommit en väldigt bra bit på vägen
och jag hoppas förstås att det fortsätter så även i morgon

nu tänker jag däremot stänga ner och börja skala potatis
för pappa ska göra sitt berömda potatismos idag. mumma
efter maten tänker jag och malin gå upp en sväng till mormor
och sen väntar finalen av mästarnas mästare
jag håller båda mina för per elofsson

kladdkaka - som i klappkaka

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0