Vad gör din pappa på jobbet?

2009-06-02 @ 08:22:33

malin läste sportbladet igår och när hon frågade "har du läst det här?" så svarade jag nej
då läste hon för mig
personalen på zlatans sons förskola hade frågat honom vad hans pappa gör på jobbet
då kastade sig maximilian på golvet och slog sen ut med armarna
hahaha, svinkul
a wake-up-call för mr zlatan perhaps? det går bra att bara spela fotboll liksom
shit vad jag tyckte det var roligt

nåja
det är tisdag idag och regnet formligen öser ner
känns som det kommer bli en såndär dag där man bara är inne och rår om sig själv
fast jag förmodar, och hoppas, att det blir eskiln ikväll förstås
lär ju klå pappa ;P

måste kolla på en film inför morgondagens seminarie också
men den sägs pågå en halvtimme så den tar ju inte hela dagen precis

vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0