Studentlördag

2009-06-14 @ 18:10:51
igår var det då äntligen studentlördag för världens raraste lillasyster - dvs. min
och trots duggregnet så var det en otroligt fin dag och jag är så ofantligt stolt över henne
stora tacket till stora härliga släkten som var här och firade <3
hoppas kunna lägga in lite bilder här framöver när allt har lagt sig och man har kommit tillbaka i dagsrytm
nu är vi nämligen helt ur - åtminstone jag
jag var t.ex. tvungen att gå och lägga mig typ 21.15 igår för jag var helt färdig
sov väl i princip i tolv timmar, men är fortfarande inte utvilad
det tar på krafterna att fira studenter minsann :P haha

i morgon är det måndag, då ska jag jobba
men än är det söndag och jag tänker bara vara slö ikväll

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0