Sommarfesten 2009

2009-06-28 @ 16:09:09
då kan vi pricka av den på listan också då
sjukt härlig kväll, dock inte riktigt med det mest fräscha slutet
men vad gör det när man har världens bästa vänner?
lär också tacka de söta människorna som gav mig massa komplimanger igår
´ursäkta men jag måste bara få säga, gud vad vacker du är´
haha, rart och varmt :)

     
- tesstagg - helena, lina, linda - johanna, marie, foppa, walle -


- jag, marie, jossan -

  
- sofie, helena, lina, linda - sara, foppa, marie, emma -

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag har världens vackraste kompis. Synd bara att hon bor massa långa dumma mil ifrån mig!! KRAM

2009-06-28 @ 22:57:20
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0