Skräp!

2009-06-17 @ 21:29:20
gud vad trött jag blir på att bloggen har varit utomordentligt värdelös idag
i morse gick det inte ens att logga in
och när det väl gav med sig så gick det inte att skriva några inlägg
nu gör jag ett sista försök innan jag ger upp

med risk för att allt försvinner - sådär som det har gjort varenda gång när jag har provat hittills
så tänker jag bara dra dagen i korthet, för det känns ganska meningslöst att skriva en massa när det ändå inte spelar någon roll
nåja

förmiddagen spenderade jag med malin ute i solen
sen gick vi upp till mormor som bjöd på lunch <3
var kvar där ett bra tag och gick sen hem igen
tog tag i diskbänken och lagade senare mat åt oss här hemma
kvällen har jag ägnat åt innebandyträning och det var härligt att komma igång igen
nu tänker jag och malin slå på en film
sen gör jag natten

kram till er

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0