Mys-frukost

2009-06-18 @ 12:33:00
jag och malin gick till hembygdsgår´n för att avnjuta frukost i morse
det smakade ohyggligt bra och jag hade förstås sjukligt överbra sällskap
nu är vi hemma och gör egentligen ingenting av värde
jag har i princip bara plockat ut diskmaskinen, plockat i nytt och löst sudoku
men det känns litegrann som att det kan få vara en sån torsdag idag, eller? :)

ganska seg i benen idag måste jag medge att jag är också
det smärta fint på träningen igår minsann, haha
lär väl ta den där rundan runt eskiln och "rensa ut slagget" som de rådde oss om sen antar jag?
men det får bli en senare sysselsättning
nu tänker jag fortsätta vara lat :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0